Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Nu får det vara nog...

Av Camilla - 26 februari 2010 19:01

I några år nu har det mesta blivit så fel i mitt liv. Jag och många andra har sagt att snart vänder det...men det blir bara mer och mer. Snart lägger jag mig under täcket och kliver inte upp förrän det vänder. Det har varit massa, de senaste året har varit värst. Först Felicia som vi inte vet vad det är för fel på, mamma har cancer och nu verkar inte mormor klara sig så många dagar till. Idag var det nära. Nog för att hon är dement och för att hon inte mår bra, det kanske är skönt för henne att få somna men i alla fall. Varför kan man inte bara få vara helt bekymmersfri i alla fall nån månade eller nåt??????? Mamma om nån behöver verkligen inte det här nu, hon behöver tänka på sig själv.


Mitt i allt detta så har jag ändå en föraning om att snart, snart, så kommer det en ljusglimt i vårt liv och det kommer hända nåt fruktansvärt roligt och bra:) Den känslan lever jag på nu, för den känslan gör att jag kliver upp på morgonen och tycker att livet trots allt är underbart! Men den största anledningen till att jag kliver upp är min underbart goa dotter som gör mig galen, glad och på alla sätt får mig att må bra!


En sak till som gör mig glad är mina vänner! Ni är underbara och jag skulle inte klara allt utan er!

Jag saknar dig Maria!

Hoppas vi kan ses på söndag Erika!

Hoppas ni har det supermysigt i ert nya hus Regina!

Vill träffa dig Marie J och dig Sara nu!

Syrran, du är för långt borta! Saknar dig!


Nu ska jag mysa ner mig i soffan!


Ha de!

 
 
Erika

Erika

26 februari 2010 19:35

Jag hoppas också att vi kan ses! Jag vet att d inte är någon tröst, men jag har haft motgångar i mitt liv, mkt som hänt men nu ser jag också ljuset. Det finns alltid där framme i skuggorna och tittar man noga så ser man det och börjar sakta stega mot det hållet. Tänker på er! Kramis

http://eraijka.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marie

27 februari 2010 13:09

Åh gumman du är för go, jag vill också träffa er. Jag hoppas vi kan bestämma en helg när det passar framöver, så vi kan mysa och bara prata en massa roliga minnen OCH skapa nya :). Och du vet att det är bara att ringa om du behöver prata av dig.
Tänker på er!
Tusen kramar till dig vännen

 
Sara

Sara

2 mars 2010 12:41

Vännen, jag tänker på er hela tiden å ja hoppas att vi snart ses också. Stor Kraaaam från oss

http://novismamma.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

2 mars 2010 17:20

Ni är verkligen värda den där ljusglimten nu... Skickar en stor puss och kram tills vi ses snart! Hoppas barnen är pigga i helgen. Puss på dig Vännen

http://www.frujohannessen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marlene

3 mars 2010 18:36

Ja du syrran varför kan ingenting gå bra? Det är frågan, men även om allt e som det är för er alla just nu, så kommer det vända! Det är jag säker på! Ni kommer få den dära ljusglimten ni väntar på!! Det är svårt att säga (tro mig) men när man är på bottten kan man ändå se ljuset skina in ibland! Du ska veta att jag tänker på dig ofta, och tycker att ni är såå värda att få den ljusglimt ni väntar på! Den kommer. Och ja, jag är allt för långt borta! (om du menar mig, men jag är din enda syster, right??:P)Jag saknar dig också ju!!!! Det är galet mkt på skolan nu, men jag hoppas att jag kan komma och hälsa på så småning om när allt är lugnt igen!! Tänker på er! Ha det så bra som det går!! Kraaaaam!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 17 augusti 2011 18:48


Ja de händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag tar det så lugnt jag kan och försöker njuta av lugnet på dagarna. Men som sagt så är det svårt, man vill göra allt när man inte får. Men tur jag har alla fina vänner som livar upp stämningen i alla ...

Av Camilla - 13 augusti 2011 09:18


...börjar på måndag. Men jag tycker om den grå vardagen. Alla rutiner kommer tillbaka, den inte så lättsamma uttråkade lilla prinsessa vi har blir normal igen i och med förskolestart. Det bästa är att hösten är på väg! Sen de mindre bra är att jag är...

Av Camilla - 6 augusti 2011 14:30

Det känns som om hösten är på väg! Ingen är gladare än jag! Jag älskar hösten, den friska luften och de fina färgerna. Det är så mysigt när man får kura in sig hemma och tända lampor och ljus!   Höstens intåg gör mig även shoppingsugen! Idag har ...

Av Camilla - 24 juli 2011 12:01


I helgen kom våra kära vänner från Backe på besök! Våra fina grannar kom också över på kvällen! Alla tre tjejerna lekte så bra, var så kul att se! De sprang och tokade sig i flera timmar så tillslut fick vi bädda ut Felicias säng så de fick lägga sig...

Av Camilla - 21 juli 2011 09:40


Ja som sagt så har vi måååånga pysselstunder här hemma! Den här gången ville felicia göra en tavla till sin faster som fyllde 20 år! Hon har målat, limmat med allroundlim och limmat dekorstenar med limpistol!   Så här fint kan de blir av så lite!...

Presentation


Livet i vår lilla familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards