Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Camilla - 13 februari 2010 21:24

Det finns en person i mitt liv som jag beundrar väldigt mycket. Hon finns alltid där för mig vad det än gäller. Hon är snäll, omtänksam, har världens största hjärta, glad, envis:) och ambitiös. Men det bästa är att hon verkligen är världens bästa mamma!


Hon känner mig så väl att jag inte behöver säga vad jag vill till henne för hon har redan listat ut vad jag vill säga. Hon plockar ner mig på jorden igen om jag är på väg att skena iväg av någon anledning.


Jag och min mamma har alltid haft väldigt bra kontakt och hon har varit min bästa vän genom hela livet.


Kämpa på mamma för vi har många år framför oss! Jag älskar dig!


I morgon är det alla hjärtans dag och jag kommer tänka extra mycket på de som jag älskar! Hoppas ni också gör det! För man ska inte ta någon för givet, det har i alla fall jag lärt mig de senaste veckorna. Från en dag till en annan kan allt förändras. Visa dem ni älskar att ni gör det och ta vara på varandra för som sagt så ska man inte ta någon för givet.


Ha de!

Presentation


Livet i vår lilla familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards