Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Camilla - 22 februari 2010 10:30

Jag har inte skrivit om det tidigare, men nu är det dags för jag måste avreagera mig. En av de viktigaste personerna i mitt liv, min älskade mamma, har cancer. Det är ingen hemlighet, men jag har inte velat skriva det här tidigare. Idag får vi veta om det spridit sig till skelettet. Jag håller på att dö just nu. Sitter med telefonen så nära mig så jag verkligen inte ska missa när hon ringer och berättar vad skelettröntgen säger. Jag är nagelbitare men nu är jag även fingerbitare.


  

Nervös...


Om det nu finns någon däruppe i skyarna.......hjälp oss...både för min egen skull och alla i familjen. Men mest för mamma som inte förtjänar det här. Det snällaste människan på jorden ska vara frisk...men är det någon som klarar det här så är det min mamma. Hon är underbar!


ÄLSKAR DIG!


Ha de!



Presentation


Livet i vår lilla familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards