Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Camilla - 15 februari 2010 21:18

Den här lilla tösen är det bästa som finns:) Hon verkar ha kommit över den värsta trotsen för tillfället, även om jag vet att det kommer fler perioder snart. Men jag tänker njuta av den "lugnare" perioden nu! Hon är go, glad, kramig, busig, gör hyss och allt annat man kan tänka sig. Hon är helt enkelt UNDERBAR!

  

Ni måste hålla med om att hon är en charmboll:)


Nu ska jag sova.


Ha de!

Av Camilla - 15 februari 2010 10:32

Ny vecka med jobb, mys med familjen, oro, förhoppningsvis lite umgänge med vänner, 8 blåsor i munnen. Men jag ska kämpa mig igenom även denna vecka:)


Min chef sa till mig idag att alla händelser kommer tre och tre. Nu har vi haft så mycket jobbiga händelser så snart måste det komma en bra eller några! Det får mig att orka leva just nu. MITT LIV ÄR ETT KAOS. Men jag har lärt mig leva så nu...


Tur jag har min älskade lilla tjej som alltid finns där för mig. Hon är alldeles underbar!


Hoppas alla får en bra start på veckan!


Ha de!



Presentation


Livet i vår lilla familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards