Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Camilla - 4 februari 2010 17:29

Nu var det längesen jag skrev nåt här. Anledingen är många. En är att vi var bortrest och då orkade jag absolut inte tänka på att skriva här utan hade det bara skönt utan dator!


Allt flyter på. Felicia sover dåligt som vanligt. Jag och C försöker turas om men det är inte lätt när man har en gallskrikande liten tjej som vi inte vet vad det är för fel på. Jobbigt för mammahjärtat. Nu har det hållit på så över ett år...och vem vet när vi får reda på vad det är så vi kan hjälpa henne. I natt sov vi faktiskt 3 timmar i sträck och sen 1 timme på morgonsidan. REKORD! Så skönt med mer än 1 timmes sträcksömn:)Man får försöka hitta de positiva sakerna så man orkar, för det gör man på något vis!


Tokungen har  varit sjuk i några dagar. Det visade sig vara dubbelsidig öroninflammation och början till lunginflamation...men idag är det mycket bättre!!! Penicillin gör susen!!


Nä nu ska jag jobba lite mer innan det är dags för föräldramöte. Snart helg!!!!


Hoppas alla får en bra kväll!


Ha de!

Presentation


Livet i vår lilla familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards