Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Camilla - 20 juli 2011 20:01

Oj vad skönt det är att ha lite saker att göra! Nu mår jag mycket bättre i huvudet! Igår var jag och Felicia med Maria och barnen på Aquarena i Holmsund. Det var superlyckat som vanligt. Felicia älskar vatten och hon blir som ett litet vattendjur när vi är där! Åt lite matsäck och bara mös i några timmar! Idag var vi med Regina och barnen och hade picknick i lekparken här i närheten! Imorgon blir det Busplaneten! Till helgen kommer mamma och Charlie och sen till veckan tar jag och Maria en dag på stan! Lite aktiviteter att se fram emot!


Det börjar närma sig jobbstart, vilket jag ser fram emot! Jobba några veckor innan jag går på ledigt igen inför bebisens ankomst! Det är tur att jag gjort lite mer nu på slutet för om jag hade börjat jobba och insett att jag inte gjort något på semestern så hade jag dött...6 veckors semester denna sommar. Men jag brukar ju ha 8 så det är lite i år!


Nä nu ska jag vika tvättberget som väntat för länge på mig.


Ha en bra kväll!



Presentation


Livet i vår lilla familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards