Alla inlägg den 27 november 2009

Av Camilla - 27 november 2009 17:20

Hej och hå! Det är helg! Igår hade vi sagostig på jobbet. Vi och barnen får julledigt en dag tidigare som kompensation för igår kväll! Men det var mysigt. Vi lärare var utklädda till olika sagofigurer och hade olika stationer i skogen på skolan. En stig med ljus och lite läskiga saker! Avslutades med trollgrytan (korv och potatismos till alla) som de äldsta barnen serverade! Jag var utklädd till en läskig trollpacka (mer likt en häxa) och barnen kände inte igen mig så det blev läskigt. Det bästa av alla var att min kollega Kristoffer var Prinsessan på ärten! Det var klockrent med kjol, boa och prinsesskrona! Haha! Bilder kommer när jag lagt upp dem! Trodde Felicia hade lagt sig när jag kom hem igår men hon var vaken och fick syn på mig utklädd...hon blev LITE bryd


När jag var och handlade inför helgen idag så hade granarna kommit fram utanför Coop. Dom är ju så fina och täta! Läääängtar tills vi kan ta in granen! Oj så mysigt det är med granar! Men den som väntar på något gott...


Räkningarna är betalda, eller (K)räkningar som min vän H brukar kunna säga! Så nu väntar en lugn helg med lite shopping, fix på bil inför besiktning på måndag och förhoppningsvis lite kompisumgänge!


Ha en bra fredagskväll alla!


Ha de!



Presentation


Livet i vår lilla familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards