Alla inlägg den 7 november 2009

Av Camilla - 7 november 2009 14:56

Efter ett "litet" uppehåll är jag tillbaka. Har inte haft orken att skriva, men nu ska jag försöka igen! Är för trött för att kunna tänka så dörför har jag varit tvungen att bara koncentrera mig på familjen.


Det har nog inte hänt så mycket. Det som har varit har varit så nu skriver jag inte om sånt utan om det som händer här och nu.


Allt är sig likt, jobbar som bara den, sover aldrig eftersom skruttan fortfarande bara sover några timmar varje natt och vaknar tidigt. Fick två nätter i rad för några dagar sen då hon sov hela natten men den glädjen varade inte länge som vanligt. Vi sover aldrig och det börjar ta mer och mer på våra krafter. Vi ska på sjukhuset i veckan för att gå vidare i utredningen om vad som är tokigt med vår lilla älskling.


Jag skickar en stor puss till alla mina vänner! Ni vet vilka ni är. Saknar er sååååå mycket!


Återkommer!


Ha de!


Presentation


Livet i vår lilla familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards