Alla inlägg den 18 september 2009

Av Camilla - 18 september 2009 07:24


Min mamma är helt enkelt bäst. Felicia har varit rejält förkyld, lite feber och hosta. Jag hade verkligen inte tid att vara hemma. Chrille började sitt nya jobb på riktgit i måndags. Men mamma var vår räddande ängel och åkte upp 30 mil bara för att vi skulle få jobba nu när hon är sjuk. Hon är såååååå snäll min mamma:)


Felicia är verkligen väldens bästa tjej! Trots att hon sover som en kratta och att hon inte mår bra så är hon glad och go som bara den. Hon är så tapper tösen. Massa pussar och kramar till dig älskade unge!


  

Mammas hjälte!


Annars flyter allt på. Ska på cykelutflykt idag! Vi ska cykla runt Nydalasjön. Hoppas att vädergudarna är med oss så vi slipper bli blöta. Slutar strax efter 1 och då är det helg! Igen, var tar veckorna vägen egentligen? Det går nästan för fort. Det slog mig nyss att det inte är länge förrän min busunge blir 2 år...fatta hur sjukt det är! Hon är ju ingen liten tjej längre...och i samma veva kommer jag blir faster igen! Oj så jag längtar.


Imorgon blir det nog stan med M & C! Saknar er så det ska blir mysigt! God lunch kanske? Eller fika? Vi hörs senare om de:)


Nä nu måste jag jobba!


Ha de!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet i vår lilla familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards